360-graden inzicht in je werkzaamheden

Rolgebaseerd werken met 360-graden schermen

Meer inzicht en makkelijk navigeren

Bedrijfssoftware staat bij veel gebruikers gelijk aan heel veel schermen, veel klikken, lastig in gebruik en al helemaal niet flexibel. Voor Luna hebben we daarom gekozen voor een andere aanpak met een nieuwe look-and-feel, in de vorm van de zogenaamde 360-graden schermen. En de naam verraadt het al, het geeft jou 360 graden inzicht en overzicht in al je werkzaamheden. Of het nu gaat over commerciële kansen, klanten of lopende projecten, met deze nieuwe interface vind je als gebruiker letterlijk alle informatie in een scherm. Minder klikken, een duidelijke workflow en daardoor makkelijk in het gebruik.

Stel je klant centraal (of je project, of jezelf, of…)

Afhankelijk van jouw werkzaamheden bepaal je zelf vanuit welke invalshoek je de informatie getoond wilt hebben. Het schermtype is standaard ingesteld op een 360-graden scherm. Via de gebruikersvoorkeuren kan je deze weergave aanpassen aan jouw informatiebehoefte of werkwijze.

Informatie gegroepeerd rondom 1 onderwerp

Als je een 360-graden scherm op basis van een relatie selecteert, dan zie je direct alle gerelateerde onderwerpen rondom de relatie als tabjes verschijnen. Denk hierbij aan lopende kansen, calculaties, offertes en opdrachten. Maar ook de gemelde storingen, contractaanvragen, openstaande of nog te versturen facturen. Al deze tabjes worden gevuld met de data van die geselecteerde relatie. En om het je nog makkelijker te maken, is de basisinformatie vanuit het onderwerp altijd al ingevuld. Dat scheelt jou weer werk!

Uiteraard wordt er rekening gehouden met de bestaande gebruikersrechten en -rollen en zie jij alleen die informatie waartoe jij rechten hebt.